۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 936097

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه بررسی میدانی مطالبات و دغدغه‌های مردمی و دریافت گزارش‌ها از مزیت‌های سفرهای استانی رییس‌جمهور و وزراء به استان‌هاست، گفت: بازدیدهای استانی به صورت میدانی است و گزارشهای واقعی ارائه می‌شود تا از انحرافات در مسیر اعتبارات جلوگیری شود.

هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارد

حجت‌ الله الماسی با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌ها اعتبارات تخصیص داده شده در سایر بخش‌ها و حوزه‌هایی که اولویت‌دار نیست هزینه می‌شود، افزود: سفرهای استانی و گزارش‌های میدانی کمک می‌کند اعتبارات در حوزه‌هایی اولویت‌دار هزینه شود.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصل کار هنرستان‌ها مهارت‌آموزی است، گفت: هنرستان‌ها بدون کارگاه معنایی ندارند، در واقع در ابتدا باید کارگاه هنرستان‌ها راه اندازی و سپس کلاس‌ها برگزار شود.

وی به بازدید از هنرستان‌های استان و شهرستان بن اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل هنرستان شهرستان بن کارگاه است که به طور اختصاصی این مشکل پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید افزود: دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق محروم نگاه ویژه دارد و سال‌گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خریداری و ارسال شد.

افشین امیریان افزود: ایجاد پنج چمن مصنوعی، یک چمن ساحلی، یک اتاق ورزش و یک سالن ورزشی در شهرستان بن در استان دراین دولت پیش‌بینی واحداث شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به گفته وی، اختصاص اعتبار ویژه برای توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای و کار ودانش به عنوان یکی از ضروریات امروز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.